Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.9.2018 byla do mé dopisní schránky (na vrátkách je zřetelně uvedeno číslo popisné) doručena výzva k vyzvednutí zásilky (podací číslo RR1976914585U - doporučené psaní standard) pro osobu, která na mé adrese nežije s uvedením čísla popisného, které zde neexistuje. Nebyla jsem doma, takže jsem doručovatelku neviděla ani s ní nehovořila, na výzvě je uvedeno jméno doručovatelky paní Martiny Ernygerové. Uvádím, že číslo popisné uvedené na výzvě v obci neexistuje a pán toho jména na této adrese tedy pobývat nemůže. Telefonovala jsem na tel. čísla uvedena na výzvě - 954228126 (Týnec nad Labem)a 954228000 (pošta Kolín II). V Týnci mi bylo sděleno, že u nich bude zásilka uložena k vyzvednutí, ale doručovatelka je z pošty z Kolína II a údajně se navzájem nepotkávají, a proto nelze můj vzkaz vyřídit. Tak jsem volala třikrát na uvedené tel. číslo do Kolína, ale tam telefon ani jednou nezvedli, pracovní dobu mají do 18ti hod..
Je to jednoduché, jediné co chci je to, aby na mou adresu doručovatelky nedoručovaly zásilky pro osoby, jejichž doručovací adresu v obci nenajdou, protože neexistuje.
Děkuji.
Martina Kunášková
výzva k vyzvednutí zásilky (podací číslo RR1976914585U - doporučené psaní standard
Je to jednoduché, jediné co chci je to, aby na mou adresu doručovatelky nedoručovaly zásilky pro osoby, jejichž doručovací adresu v obci nenajdou, protože neexistuje.
|
Tweet |
Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman