Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26452Doručení výzvy k vyzvednutí zásilky adresované na neexistující adresu do schránky jiného RD v obci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Martina Kunášková

Znění stížnosti

Dne 20.9.2018 byla do mé dopisní schránky (na vrátkách je zřetelně uvedeno číslo popisné) doručena výzva k vyzvednutí zásilky (podací číslo RR1976914585U - doporučené psaní standard) pro osobu, která na mé adrese nežije s uvedením čísla popisného, které zde neexistuje. Nebyla jsem doma, takže jsem doručovatelku neviděla ani s ní nehovořila, na výzvě je uvedeno jméno doručovatelky paní Martiny Ernygerové. Uvádím, že číslo popisné uvedené na výzvě v obci neexistuje a pán toho jména na této adrese tedy pobývat nemůže. Telefonovala jsem na tel. čísla uvedena na výzvě - 954228126 (Týnec nad Labem)a 954228000 (pošta Kolín II). V Týnci mi bylo sděleno, že u nich bude zásilka uložena k vyzvednutí, ale doručovatelka je z pošty z Kolína II a údajně se navzájem nepotkávají, a proto nelze můj vzkaz vyřídit. Tak jsem volala třikrát na uvedené tel. číslo do Kolína, ale tam telefon ani jednou nezvedli, pracovní dobu mají do 18ti hod..
Je to jednoduché, jediné co chci je to, aby na mou adresu doručovatelky nedoručovaly zásilky pro osoby, jejichž doručovací adresu v obci nenajdou, protože neexistuje.
Děkuji.
Martina Kunášková


Produkt

výzva k vyzvednutí zásilky (podací číslo RR1976914585U - doporučené psaní standard


Požadované řešení

Je to jednoduché, jediné co chci je to, aby na mou adresu doručovatelky nedoručovaly zásilky pro osoby, jejichž doručovací adresu v obci nenajdou, protože neexistuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 11:26, před 6 lety

Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.