Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem dlouholetým zákazníkem vaší společnosti.V červnu jsem navštívila pobočku na Zličíně a byl mě nabídnut mobil do zásuvky s tím, že je pro mě výhodný a že ho můžu přenášet i na jinou adresu.
V okamžiku, když jsem použila internet na chalupě, přišla mě SMS, že mě internet odpojujete.
V bytě mám svůj pevný internet a syn taktéž. Nevím tedy k čemu by mě byl váš internet do zásuvky. Dále jsem byla informována, že nebudu platit žádné peníze navíc, protože do vypršení smlouvy mě chyběl 1 nebo 2 měsíce. A najednou chcete na mě uhradit 800,-. Kč za to, že jsem vypověděla službu dříve a že musím hradit zařízení, které jsem používal 2 roky a žádné nové jsem nedostala.
Vůbec nerozumím tomu proč bych měla platit peníze. Kdyby jste mě řádně informovali na pobočce nikdy bych na novou smlouvu nepřistoupila.
Bylo by dobré kdyby jste své prodavače lépe zaškolili a aby zákazníkům nedávali nepravdivé informace.
Doufám, že mou situaci pochopíte a zrušíte mě službu do které jsem byla vmanipulována a o kterou nemám vůbec zájem. Popřípadě mě navrhněte jiné rozumné řešení.
Nevěřím tomu, že by vaše společnost takto mohla klamat zákazníky.
Děkuji za pochopení.
Pozn. Nemohla jsem reagovat dříve, protože jsme byly na dovolené.
Kalousová
internet do sítě vzduchem s číslem 605140492
Zrušení internetu do sítě a zrušení 800,- poplatku,
za zařízení, které jsem měla mít zadarmo, ale protože váš obchodník mě špatně informoval a prodloužil smlouvu dříve, tak mám uhradit 800,- Kč. Žádám o vysvětlení, protože tomu vůbec nerozumím.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.