Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26463Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Dávid Buhaj

Znění stížnosti

Od spoločnosti nejlevnejsimobil.com som si v maji zakupil sluchatka Marshall, avsak dostal som email od operatora, ze bohuzial tento produkt uz v danej farebnej variacii nemaju, a mozu mi ponuknut za rovnaku cenu inej farby, alebo v rovnakej farbe, za lacnejsie (asi o 5 EUR), ale, ROZBALENE. Sluchatka som pouzival na presuny do prace a v praci (som ITckar, cize stale som ich mal pripojene na notebook). Po 2-3 mesiacoch mi zacalo vypadavat jedno sluchatko, tak som pisal email operatorovi, ze nieco nefunguje. Poslal email ze tovar mam poslat na reklamacnu adresu. Stalo ma to asi 8 EUR, a o par dni som dostal email od prepravnej spolocnosti ze ma caka balik od istej spolocnosti Dol-Kre-4you s.r.o. Potom som nasiel spojitost medzi tymito spolocnostami a vedel som ze je zle. Vyjadrenie som nasiel vnutri balika, ktore som ledva dokazal precitat. Znenie vyjadrenia:
"Utrzena zpevnovaci gumicka u kabelu. Testy vsak vadu neukazali."
"Utrzenie" nie je moc viditelne, a pravdepodobne uz mohlo byt sposobene prvym majitelom sluchatiek.
Dokonca som ku kupe dostal Akciu Zaruku 27 mesiacov!


Produkt

Marshall Major II , Kod 3171/CER


Požadované řešení

Vyjadrenie by malo byt detailnejsie, informovat zakaznika uz vopred online, o presnej pricine zamietnutia reklamacie, a ze ma ocakavat balik. Ako som si aj vsimol, s danou spolocnostou nie som jediny kto ma problemy.
Kedze sa jednalo o rozbaleny produkt, mam velke podozrenie, ze sluchatka neboli v najlepsom stave ked mi ich posielali po 1x. Dana spolocnost pri reklamacii mohla aspon pribalit novy kabel!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 09:06, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li však od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.