Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#26464Odmítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Roman Boček

Znění stížnosti

Firmu Servatech s.r.o v žádném případě nemohu dopuručit ba naopak přátele a známé od obchodu s ní odrazuji.Už jen komunikací o problému který si zákazník,v tomto případě já,nezpusobil svou vinou jak se snažila firma,respektivě její zaměstnanec,svalit na špatné zacházení s mobilním telefonem.
Zakoupil jsem více výrobků u zmíněné firmy a z většinou byly problémy.Poslední tečkou byla koupě mobilního telefonu Doogee x 10 který cca po půl roce běžného užívání v minutě umřel.Tahanice s reklamací která nebyla uznána´´arogantním technikem´´ firmy,s praxí prý 11 let jako by byl jediný v republice.První zpráva byla že v MT byla voda či vlhkost,nekoupu se s telefonem,pak náraz pádem,nespadl mi,takové případy si člověk uvědomuje a pamatuje.Poslední varianta k neuznání reklamace že přístroj byl vystaven prašnému prostředí a zkratoval,taky blbost.Po vrácení mobilu jej prohlédl soudní znalec v oboru elektronika, specializace vysílací technika, radiostanice a mobilní telefony s 30 LETOU praxí a do znaleckého posudku zapsal,že závadou je softwareová chyba výrobce.Na doporučení onoho znalce,že náklady na soudní jednání by několikanásobně převyšovaly prodejní cenu MT,jsem od toho upustil.V obyčejné opravně MT jej opravily za směšných 1100,-kč do týdne.Pane kvalifikovaný techniku jste nula s 11 letou praxí.
Když to nešlo přes prodejce,šlo to přes výrobce.Po zkontaktování se za vzniklou situaci omluvil a zaslal mobil nový a funkční.Tímto je pro mě firma Servatech s.r.o. či Výborný mobil s.r.o. neseriozní a pokud se neomluví za špatné neprofesionální jednání,budu šířit tuto negativní reklamu.Veškerou písemnou komunikaci s firmou Servatech s.r.o. mám uloženu,taktéž znalecký posudek ,opravný list i omluvný list f.DooGee Spain.Případné poznámky uvítám na mailu robotromis@seznam.cz Roman Boček.


Požadované řešení

Omluva a postavení se ke vniklé situaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 08:38, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.