Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26467Nejel autobus náhradní dopravy v době výluky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2018, před 6 lety

Aneta Loučanská

Znění stížnosti

Dnes ráno jsem jela na brigádu z Brantic do Opavy přes Krnov. Jelikož na trase Bruntál-Krnov je výluka, což už tohle považuji za velkou nepříjemnost, šla jsem v Branticích čekat na náhradní autobus, který měl jet v 5:18. Na zastávce jsem čekala od 5:13! Autobus však stále nepřijel ani v 5:37 a idos mi hlásil, že vlak, kterým se mělo pokračovat z Krnova do Opavy, už je dávno na cestě. Takže ten autobus prostě nepřijel na zastávku do Brantic! Nato mě příbuzný vzal autem do Krnova, kde jsem se zeptala paní v okýnku, co se stalo, paní to zjišťovala a autobus do Brantic prý přijel. Tak jsem jí říkala, že ne, když jsem tam byla už o nějakou dobu dřív a ona mi na to řekla, že je možné že prostě odjel dříve. Takže mi chcete tímto říct, že cestující mají chodit na zastávky třeba o hodinu dříve, protože co kdyby?!
Samozřejmě jsem musela počkat na další vlak, který jel za hodinu a přišla jsem na brigádu s hodinovým zpožděním a s velkým problémem, který mi způsobily české dráhy.


Produkt

Os 3465


Požadované řešení

Odjíždět ze zastávky v čas, který je daný a ne jak se někomu zachce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 08:17, před 6 lety

Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 21:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.