Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.3.2014 jsem obdržela upomínku k úhradě klientské karty ve výši 3566 Kč. Žádnou kartu nevlastním, ani nechci - nevím na co by mi byla. Není uvedena ani bližší informace o jakou kartu jde. Podle tel. čísla začínající 900 mi je jasné, že jde o povod. Tady jsem si to ověřila. Bohužel manžel je ve svých 83 letech tak iniciativní, nechce mít dluhy, tak okamžitě jednal a na toto číslo zavolal - ze známým výsledkem. Provolal asi 12 min. Zajímá mě, jak může provolané peníze dostat zpět.
Částka 3566 Kč, fa 2013/01, var. symbol 1012135568, splatnost 201202013
CHci jen vrátit provolané peníze. Jakým způsobem je mohu vymáhat?
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme podat trestní oznámení na společnost a zároveň o podání tretsního oznámení informovat operátora a zažádat si o odklad splatnosti faktury, dokud nebude znám výsledek trestního oznámení.
Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.
V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.
V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.
Hodnocení: