Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26474Složenky a dopisy hozené do jiných schránek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2018, před 6 lety

Pavla Tesařová

Znění stížnosti

Dobrý den, stalo se mi již pětkrat, že moje dopisy a složenky byly vhozeny do schránek sousedů. Díky tomu mám propadlé složenky, takže další práce navíc a také zpožděné platby. Což opravdu není příjemné! Konkrétně adresa Vodárenská 2354, kladno


Požadované řešení

Prosím naučte své doručovatelky vhazovat dopisy tam kam maji. Nám to dost pomůže


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 23:40, před 6 lety

Česká pošta má ve svých obchodních podmínkách stanoveno, že nepodaří-li se poštovní zásilku na uvedenou poštovní adresu dodat, podnik ji může vydat vhodné fyzické osobě starší 15 let, zejména některému z adresátových sousedů, která souhlasí s tím, že poštovní zásilku adresátovi předá, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Jiná situace by byla, pokud by spotřebitelka měla dohodnutou doplňkovou službu "výhradně do vlastních rukou", kdy Česká pošta nesmí balík předat nikomu jinému.

Služby České pošty může spotřebitelka reklamovat. Pokud měla spotřebitelka dohodnutou doplňkovou službu "výhradně do vlastních rukou" nesměl být balík předán někomu jinému a pokud ne, soused mohl zásilku převzít, ale měl by ji podepsat vlastním jménem.

Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.