Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o dodání zásilky DR 3684610719 F s dobírkou 1.835,-Kč
na adresu M.Bajera 6034/4, Ostrava-Poruba, 708 00, kterou mi dne 13.9. česká pošta oznámila,že ji bude doručovat. Z neznámých důvodů ji nedoručili, ale ponechali na poště Vřesina u Bílovce.potom ještě 13.,14. a 17.9. mi oznámili, že budou zásilku doručovat na moji adresu, ale nedoručili nic, řidič přijel, zavolal mi a pak zjistil, že balík nemá, tak dělá si snad pošta z lidí takto srandu ?
Uvedenou zásilku Bonprix dosud nedoručili a ani se neozvala pošta Vřesina u Bílovce, kde jsem psala dne 20.9. a žádala o zaslání balíku zpět na mou adresu vč. telefonu, odeslali pouze automatickou odpověď.Je tedy možné doručit znovu balík na mou adresu nebo na adresuů místní pošta A. Bejdové 37, Ostrava-Poruba ?
Děkuji Polášková Ivona
balík zásilka Bonprix DR 3684610719 F
Zaslání na adresu M.Bajera 6034/4, Ostrava-Poruba, 708 00 nebo na místní poštu Ostrava-Poruba, A.Bejdové 37.
děkuji
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman