Společnost


DEREDES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26479Klamné informace o objednávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2018, před 6 lety

Kamila Dejlová

Znění stížnosti

Dobrý den,20.9.2018 jsem udělala u této firmy objednávku kde byla akce 1+1 zdarma+0kč poštovné.Vše proběhlo vpořádku zaplatila jsem zboží převodem 278kc (jednalo se o 2 jedlé papíry + lepidlo).Zkopírováno z té faktury:
Zpracování objednávky jedlého papíru #367577

Objednávka byla zpracována dle všech Vašich požadavků specifikovaných v objednávce.
278 Kč 1 278 Kč
Gumoví medvídci Haribo jako poděkování

Našich zákazníků si velmi vážíme, proto jsme do balíčku přibalili malinký dárek.
zdarma 1 0 Kč
Poštovné

Jak jsme slíbili máte při platbě převodem poštovné zdarma. Proto Vám jej neúčtujeme.
zdarma 1 0 Kč
Pečlivé zabalení

Naše jedlé papíry balíme opravdu pečlivě, i přesto máme balné zdarma.
zdarma 1 0 Kč
Platba: Bankovním převodem

support+id367577@thenewtoy.zendesk.com

THENEWTOY PAPERPRINT LTD.

is a company registered in England and Wales

with company number 10248213, Duncan Close

Moulton Park Industrial Estate, Northampton

NN3 6WL, United Kingdom

Potom mi chodily smsky ze si můžu zmenit dopravu na expresní dopravu že to doporučují abych to měla brzy doma,jelikož uz od nich to byla 4 sms na kterou jsem měla pořád odpovídat přes mail tak jsem,odpovedela že to tak muzou poslat,podotýkám že na faktuře bylo poštovné zdarma tak jsem se tím nezabívala,jenom že mi druhý den píše česká pošta že pro mě mají balíček s dobírkou 199Kč.Zůstala jsem v šoku jelikož jsem to měla zaplacené převodem a o žádném příplatku nebyla řeč.Tak jsem psala 2 maily ,volala jsem na několik čísel co mi od nich přišly smsky i co mají uvedené na strankách a nic vždycky mi to vypli,tak jsem jim napsala mail že to nepřevezmu,jelikož podle faktury nemám nic platit a prý že to je za expresní dodaní a že pokud to nepřevezmu že budou chtít i tak po mě poštovné.Můžete mi říct jak teď mám reagovat?Přitom nikde ve faktuře co mi poslaly není napsaný expresní doručení s částkou 199Kc.


Produkt

Jedlý papír


Požadované řešení

Nechci platit poštovné které mi nebylo zděleno,že se budou platit.Tak jak to bylo uvedené na faktoře to souhlasí o ničem dál nevím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 22:20, před 6 lety

Uzavřením kupní smlouvy se stávají její ujednání závazná pro obě smluvní strany. Prodávající má povinnost dodat zboží a kupující má povinnost jej převzít a zaplatit. Při uzavírání smlouvy musí být uvedena cena pro spotřebitelku konečná včetně všech daní a poplatků.

I po uzavření smlouvy lze smlouvu změnit. Se změnou smlouvy a jejími podmínkami musí obě smluvní strany souhlasit. Tedy, pokud v daném případě společnost nabídla změnu dopravy a spotřebitelka tuto změnu přijala, platí za ujednanou změněná varianta dopravy. Pro to, aby společnost mohla účtovat poplatek za expresní dopravu, musela by při jejím nabízení tuto cenu uvést a spotřebitelka by musela s nabídkou, která obsahovala cenou dopravy, souhlasit. Pokud však společnost o navýšení ceny neinformovala, byla spotřebitelka v dobré víře, že platí původně ujednaná cena, tedy doprava zdarma, a společnost jinou částku účtovat nemůže.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě, že se spor nepodaří vyřešit touto cestou, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Kontakty na ESC pro ČR:

Adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 22:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.