Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#26483Zrušení zasílání výrobku a výpověď smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2018, před 6 lety

Martin Zdráhal

Znění stížnosti

Dobrý den,
několikrát jsem kontaktoval vaší linku že bych rád ukončil zasílání vašich produktů a vypověděl veškeré smlouvy. Paní na lince už mi několikrát potvrdila že už žádné zásilky dostávat nebudu přesto pořád chodí. Když jsem se dotazoval i na případné pohledávky vůči mé osobě bylo mi tvrzení že vše je v pořádku i když sám vím že pokud mi zásilky chodí a neměli nebude to pravda.
Prosím tedy o ukončení zasílání a výpověď smlouvy. Také žádám o vymazání mých osobních údajů z vašich záznamu. V neposlední řadě o informaci o případné dlužné částce kterou byste po mě prohledávali k tomuto dni.

S pozdravem

Zákaznické číslo 8226944


Požadované řešení

Ukončení zasílání a výpověď od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 11:18, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2018 16:01, před 6 lety

Praha, dne 25.09.2018

Vaše zákaznické číslo: 8226944
Produkt: 1500 AlfaVit

Vážený pane Zdráhale,

na Vašem zákaznickém čísle není do dnešního dne žádná zmínka o tom, že byste kontaktoval naši zákaznickou linku. Zřejmě jste si nás spletl s jinou firmou, můžeme poprosit o tel. číslo, ze kterého jste k nám volal, informaci kdy a na jaké číslo? Prověříme Vaše údajné volání.

Na základě Vašeho požadavku jsme k dnešnímu dni zrušili objednávku s pravidelným zasíláním produktu 1500 AlfaVit na adresu.


Potvrzení o vymazání z aktivní zákaznické databáze a dlužnou částku Vám zasíláme v příloze.


Děkujeme za spolupráci a jsme s pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2018 19:50, před 6 lety


Martin Zdráhal

Dobrý den,
dnes byla dlužná částka odeslána na váš účet. Prosím o vyjádření jestli jste částku obdrželi a potvrzení tak o ukončení veškerych našich závazků.
Za toto předem děkuji.

S pozdravem

Zdrahal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2018 07:39, před 6 lety

Dobrý den pane Zdráhale,

platbu evidujeme a potvrzujeme, že je vše v pořádku uzavřeno.

Prosíme o uzavření případu.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2018 23:32, před 6 lety


Martin Zdráhal

Hodnocení: