Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
několikrát jsem kontaktoval vaší linku že bych rád ukončil zasílání vašich produktů a vypověděl veškeré smlouvy. Paní na lince už mi několikrát potvrdila že už žádné zásilky dostávat nebudu přesto pořád chodí. Když jsem se dotazoval i na případné pohledávky vůči mé osobě bylo mi tvrzení že vše je v pořádku i když sám vím že pokud mi zásilky chodí a neměli nebude to pravda.
Prosím tedy o ukončení zasílání a výpověď smlouvy. Také žádám o vymazání mých osobních údajů z vašich záznamu. V neposlední řadě o informaci o případné dlužné částce kterou byste po mě prohledávali k tomuto dni.
S pozdravem
Zákaznické číslo 8226944
Ukončení zasílání a výpověď od smlouvy.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Praha, dne 25.09.2018
Vaše zákaznické číslo: 8226944
Produkt: 1500 AlfaVit
Vážený pane Zdráhale,
na Vašem zákaznickém čísle není do dnešního dne žádná zmínka o tom, že byste kontaktoval naši zákaznickou linku. Zřejmě jste si nás spletl s jinou firmou, můžeme poprosit o tel. číslo, ze kterého jste k nám volal, informaci kdy a na jaké číslo? Prověříme Vaše údajné volání.
Na základě Vašeho požadavku jsme k dnešnímu dni zrušili objednávku s pravidelným zasíláním produktu 1500 AlfaVit na adresu.
Potvrzení o vymazání z aktivní zákaznické databáze a dlužnou částku Vám zasíláme v příloze.
Děkujeme za spolupráci a jsme s pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
dnes byla dlužná částka odeslána na váš účet. Prosím o vyjádření jestli jste částku obdrželi a potvrzení tak o ukončení veškerych našich závazků.
Za toto předem děkuji.
S pozdravem
Zdrahal
Dobrý den pane Zdráhale,
platbu evidujeme a potvrzujeme, že je vše v pořádku uzavřeno.
Prosíme o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení: