Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nevim, jestli je normalni v dnesni dobe mit pauzu na obed dve hodiny. Pobocka ma vecne zavreno, coz se zakaznik dozvi az osobne z papiru a4 na kterem je "zabavnym" fontem napsano, ze je pobocka na dva dny uzavrena, ovsem duvod uzavreni uz jsem se nedozvedel. Online jsem tuto informaci nikde nenasel. Prijde mi, jako by tato pobocka fungovala od doby pred 40 lety az doted uplne stejne. Budova je odporna, omitka je opadana do stavu, ze se bojim, aby na me nespadla.
Reseni vyplyva ze stiznosti.
|
Tweet |
Pošta musí být dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 v týdnu, který má 5 pracovních dní. U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Tyto informace by měly odpovídat informacím, které jsou uváděny na výzvách k vyzvednutí zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.