Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejprve než uvedu hlavní věc, ještě něco předem. Nikde jsem na jejich stránkách nenašel jejich sídlo, přitom firma je známá. Nebylo uvedeno sídlo ani ve Všeobecných podmínkách, to je divné.
Jedná se o firmu Kaktus - takže prodej SIM karet, telekomunikační služby atd. Koupil jsem si od nich SIM kartu za 100 Kč, kde je inzerováno koupení kreditu v hodnotě 100 Kč, volání 2,50 Kč/min., SMS za 2,50.
Po 30-ti dnech mají nastaveno, že zmizí nenávratně kredit 100 Kč a automaticky se nastaví jakási data. Nevratně.
Je to evidentní klamání spotřebitele, kdy zákazník koupí kredit, chce telefonovat, a najednou má kredit 0 Kč.
To není seriózní !!!!
Po jakési komunikaci na fcbk, kdy někdo dokola opakoval, že to mají tak nastavené, se obracím na vás. Je to normální? Určitě ne.
Vrátit peníze na můj účet, přestat klamat spotřebitele falešnou reklamou a veřejně uvést na svých stránkách NEJSME SERIÓZNÍ FIRMA. Myslím, že socialismus v téhle zemi, kdy se lhalo na každém kroku, je dávno pryč, tak proč ho vracet.
Kaktus
kaktus
Nemají, mají na svém webu pouze chat a odkaz na facebook
|
Tweet |
Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://1url.cz/tMez7) je Kaktus značkou společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Na webových stránkách společnosti se nám ale nepodařilo dohledat, že by se kredit měl po 30 dnech automaticky převést na balíček mobilních dat. Společnost ve svých obchodních podmínkách pouze uvádí platnost kreditu, které je nastavena na 12 měsíců. Pokud spotřebitel po dobu 12 měsíců nedobije kredit, smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací zaniká.
Pokud společnost neoprávněně převedla kredit na datový balíček, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.