Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Informoval jsem UPC o výpadku služeb Tv a internet v Brně na Lesné, sídliště Barvy.
Z Upc mě požádali o kontrolu kabelu a celkově prípojky, tam chyba nebyla tak jsem požádal o návšvu technika. Již 19 dnů si vyměňujeme Emaily typu, nejdříve já “služby nefunguji” a potom UPC “ děkujeme na nápravě pracujeme”. Pokud se neozvu, nic se neděje.
Tohle jsem za 20 let u UPc nezažil. Technik řekl, že na to musí přijít někdo jiný a od té doby tu nikoho nevidělí. Už mi dochází trpělivost, informace žádné a další víkend na krku.
Pokud budu mít možnost volby jistě odcházím, buď na to kašlou a nebo jim to tady za nápravu opravdu nestoji. Každopádně u takto velké společnosti takovouhle nekomunikaci nechápu.
Dávejte si ně pozor, myslím, že v Brně např. Netbox rozhodně LEPŠÍ VOLBA.
Internet a Tv Upc. Služby celkem za 500,- měsíčne
OPRAVA a celkové fungování služeb
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala. Během šetření bylo zjištěno, že klient naše kontaktní pracoviště kvůli technickým potížím oslovil poprvé již 1. 9. 2018. Klientovi byl poskytnul opakovaný servis, který 8. 10. 2018 zjistil špatnou elektroinstalaci a provedl finální nápravu.
Vzhledem k výše uvedenému došlo u klienta k platební úpravě ve vyúčtování a k odúčtování služeb za období od 1. 9. 2018 do 8. 10. 2018 včetně. Společnost UPC se klientovi za vzniklou situaci omlouvá a věří, že služby již fungují k jeho plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
No, zní to hezky ale bylo to trošku složitějši.
Všimněte si, prosím, že samo UPC uvádí zjištění špatné elektroinstalace 8.10.2018 !
To zjistil opakovaný servis po měsíci a něco ?! .. nene, tak to nebylo. Pád od Upc zjistil závadu již dříve.
Ovšem obvyklá reakce byla týden. Na co ? No přece na moji urgenci. Technické podpoře jsem poslal celkem 9 emailů. A bylo nakonec i dost volání na technickou podporu.
Požadavek - nic. Urgence - ujištění, že usilovně pracují na nápravě.
Schrnuto, co jsem si sám neurgoval, nikdo opravit nepřišel.
Poslední pokus mě naštval se podařil UPC, když po návštěvě technika, který nic neopravil přišel
Email od UPC, že je to všechno v pořádku a můžem pokračovat v čerpání služeb. Hanba, pán na call centru neměl absolutně představu, co se po opravě dělo, ajestli něco funguje. Prý se mu nehlásí Router, že ho mám restartovat. Težko by to šlo udělat pane, byl už týden odpojený ze sítě :-)
Kompenzace jaká ?! Nebudou mi prý účtovat tu dobu, kdy nic nefungovalo. No nic, půjdu jinam.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klienta znovu podrobně prostudovala. Bohužel v tomto případě se jednalo o nestandardní závadu, kterou musela odstranit externí firma. Ta má nastavené vlastní interní postupy a termíny, které bohužel nebylo možné ze strany společnosti UPC jakkoliv urychlit.
Vzniklá situace společnost UPC velice mrzí. Na jejím základě došlo alespoň k výraznému zlepšení dosavadních procesů s externí firmou, které již nyní fungují lepším a rychlejším způsobem. Klientovi se společnost UPC znovu omlouvá.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Hodnocení:
Komentář: Společnost UPC nezajímá spokojenost klienta, který je u společnosti min. 15let. Kompenzace nulová a jednání s klientem z patra. Velká zklamání.
Díky dTestu za komunikaci. UPC NEBRAT !!