Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilka z alza.cz , která měla být dnes 21.9.2018 dodána (zákazník na dodávce lpěl), nedorazila. Na infolince nikdo nezvedá telefon, žádná info od kurýra o doručování zásilky, na sledování zásilky není žádná možnost sledování, ani info, jen datum, kdy má bát dodáno - bohužel STÁLE NEDODÁNO!!!!
Až budu příště cokoli odkudkoli objednávat, do poznámky pro prodejce uvedu, aby v ŽÁDNÉM případě neposílal přes kurýrní službu IN TIME, jinak zásilku nepřevezmu - bohužel, chybami se člověk učí...
Vykašlat se na zprostředkování služby, na kterou IN TIME nemá - např. slibovat dovést cokoli z bodu A do bodu B v určený den, nebo vlastně vůbec. Zjevně je to pro někoho, jako IN TIME, nadlidský úkol... I když u kurýrní služby, docela podstatný problém!!!
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.