Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26492Nedoručení předem placené zásilky v uvedený den

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2018, před 6 lety

Mistr Balík

Znění stížnosti

Zásilka z alza.cz , která měla být dnes 21.9.2018 dodána (zákazník na dodávce lpěl), nedorazila. Na infolince nikdo nezvedá telefon, žádná info od kurýra o doručování zásilky, na sledování zásilky není žádná možnost sledování, ani info, jen datum, kdy má bát dodáno - bohužel STÁLE NEDODÁNO!!!!

Až budu příště cokoli odkudkoli objednávat, do poznámky pro prodejce uvedu, aby v ŽÁDNÉM případě neposílal přes kurýrní službu IN TIME, jinak zásilku nepřevezmu - bohužel, chybami se člověk učí...


Požadované řešení

Vykašlat se na zprostředkování služby, na kterou IN TIME nemá - např. slibovat dovést cokoli z bodu A do bodu B v určený den, nebo vlastně vůbec. Zjevně je to pro někoho, jako IN TIME, nadlidský úkol... I když u kurýrní služby, docela podstatný problém!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 14:39, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 16:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.