Společnost


Aponia Software, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26493Nesplnění obchodnich podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2018, před 6 lety

Aleš Mrlina

Znění stížnosti

Zakoupil jsem doživotní aktualizaci map ceda cz a evropy.Vyvojari aplikace nereaguji na vyzvy. Prestali vydavat dozivotni aktualizace mapových podkladů.


Produkt

Gps navigace Aponia


Požadované řešení

Vrácení peněz za neposkytovane sluzby mapy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 14:51, před 6 lety

Pokud se prodávající v kupní smlouvě zavázal k záruce za jakost, je povinen svému závazku dostát. Pokud tak neučiní, ač záruku za jakost při nabízení softwaru prezentoval jako jednu z předností, proč daný produkt zakoupit, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.