Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den!dne 20.9.18 + 21.9.18 mi došla SMS, že mi v tyto dny budou doručeny 2 rozdílné zásilky(DR7444908108C/20.9.18 ;DR 7444908451C/21.9.18) pro Zlatnictví Pyramida Otrokovice,ale ani jedna zásilka nebyla doručena!!
Zároveň mně osobně měla být dne 21.9.18 taktéž doručena zásilka DR 4822113532C ani ta nebyla doručena!! Nechápu proč tedy zasílate info.SMS o doručení,když stejně ten termín nedodržíte!!Manžel celý den čekal doma,aby neprošvihl doručení,ale zbytečně!!Místo toho mohl mít uděláno zpoustu jiné práce,a vyřízených spoustu jiných věcí!!A často se i stává,že i když zásilku doručují,tak se ani neobtěžují pošťáci zazvonit a pouze hodí lístek do schránky!!Oba jsme v invalidním důchodě a dělá nám problém chodit až na poštu!!Poštovní služby jsou čímdál dražší,ale cena těmto službám vůbec neodpovídá!!Radši žádné SMS neposílejte!!Jiné zasilkové společnosti když pošlou SMS o doručení,tak pošlou i čas doručení,a ještě se nestalo že by toto nedodržely!Někde bude asi chyba!!Měla by se nad tím pošta zamyslet!! Válková Dagmar
Zásilky DR7444908108C/20.9.18; DR7444908451C/21.9.18 ;DR4822113532C/21.9.18
Kde se zásilky zdržely a kdy budou doručeny??Doufám,že co nejdříve!!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman