Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26498Nefunkční služby České pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2018, před 6 lety

Jaroslava Rabiňáková

Znění stížnosti

Dobry den
Nechala jsem si zaslat balik do ruky do zaměstnání, nebot pracuji v Praze a na postu ve vesnici se kvuli kratkym otevíráním hodinám nedostanu. Balik byl odeslan 19.9., pote ve sledovani se objevila informace, pod cislem baliku, ze balik bude pravdepodobne dorucovan 20.9.mezi 13-19hodinou.
Informovala jsem recepci, ze mi bude asi dorucen balik, coz se nestalo a nestalo se tak ani druhy den. Dotazovala jsem se nekokikrat na recepci zda vubec CP prijela. Odpovedi byly negativni, ze vunec nedojeli.
Jake bylo moje překvapení, kdyz jsem se tedy dnes, v sobotu 21.9.opetovne podivala na Sledovani a najednou přibyl zaznam, ze zasilka je ulozena na poste, kterou ani neznam.
Podotykam, ze recepce je u nas 24/7 otevřena.
Jak jsem uz psala, nejsem z Prahy a moje pracovni doba je leckdy do 18hodin. Nemam tedy ani cas a ani naladu jeste po praci zbesile hledat pobocku, kde e zasilka ulozena.
Na danou postu se snazim dovolat, je jedno, ve kterou hodinu volam, telefon se ani nikdo neobtěžuje zvednout. Tudiz ani nemohu nahlasit, aby mi zasilku dovezli.
Myslim, ze za sluzby balik do ruky, ktery neni nejlevnější variantou, bych jako vas zákazník mela dostat odpovidajici sluzby.
Jedna se o balik DR0302286009X.


Jaroslava Rabiňáková


Produkt

DR0302286009X balik do ruky


Požadované řešení

Ocekavam doručení baliku a informaci, jakym zpusobem budete resit chronicke nezvedani telefonu na zminene poste, dle toho ma take velmi slabe hodnoceni a pocet negativnich komentaru je vysoky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 23:36, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.