Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Bohužel tvoje platba platební metodou Kreditní karta nefungovala. Prosím vyrovnej čekající platbu pro tvé deine Premiummitgliedschaft ve výši 499 Kč co nejdříve.
Členství: 1 měsíc
Očekávaná částka: 499 Kč
A chtějí po mě:
Otevřená objednávka
Naneštěstí máš nevyřízený dluh ve výši 12 070 Kč . Pouze po splacení celé částky budeme moci odemknout tvé VIP členství.
2017-03-01 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-03-31 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-04-30 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-05-30 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-06-29 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-07-29 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-08-28 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-09-27 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-10-27 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-11-26 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2017-12-26 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-01-25 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-02-24 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-03-26 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-04-25 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-05-25 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-06-24 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-07-24 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-08-23 1 měsíc 499 Kč 110 Kč 609 Kč
2018-09-22 1 měsíc 499 Kč 0 Kč 499 Kč
Celková nevyřízená pohledávka 12 070 Kč
Nic neplatit když jsem službu nevyužíval
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.