Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#26501Nevrácení peněz z voucherů za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2018, před 6 lety

Dana Bendová

Znění stížnosti

3.6.2018 jsem objednala vouchery za 10tis. Kč na ošetření s "právě končící" slevou. Druhý den jsem mailem komunikovala s pracovnicí fy. Její odpovědi ve mě vzbudily pochybnosti a nedůvěru. Objednávku jsem ihned stornovala mailem a žádala vrácení platby. Na dopis neodepsali, ale volala pracovnice zák.servisu. Ta mě nakonec přesvědčila, ať peníze u fy nechám dokud neproběhne konzultace. Odmítnu-li ošetření, vrátí mi je poté. Dala mi termín. Když jsem zjistila, že v tuto dobu se nebudu moci dostavit, tlf jsem zrušila konzultaci a zopakovala zrušení objednávky a žádala zpět platbu. Pracovnice zák.servisu (jiná) sdělila, že to nelze, protože peníze se vracejí jen do 14 dnů.
Poté jsem se snažila řešení žádat po vedení fy, napsala jsem maily na dvě adresy, uvedené na webu. Nedostala jsem na ně odpověď a zákaznický servis přestal komunikovat úplně.
9.8. jsem odeslala dopis doporučeně s dodejkou na jméno jednatelky fy (kontakt na ředitele jsem nezjistila)Žádala jsem vrácení peněz ve lhůtě 14 dní. Od ní uplynul další měsíc, nepřišly ani peníze ani odpověď.


Požadované řešení

Řešení: vrácení 10 tis. Kč na můj účet uvedených v písemných žádostech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 15:21, před 6 lety

Pokud poskytovatel služby přislíbil spotřebitelce, že smlouva bude zrušena a spotřebitelce budou vráceny peněžní prostředky, je poskytovatel služby povinen svému závazku dostát. Nevrátí-li poskytovatel služby peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 09:31, před 6 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se jí podařilo získat peníze zpátky, takže stížnost uzavíráme.

Společnost nám ke stížnosti dodatečně (4. 2. 2019) zaslala následující vyjádření: "Zde byl opravdu problém v komunikaci, za který se omlouváme. Peníze byly paní vráceny již před 3 měsíci."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.