Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem u TV OFFERS "Spin it manuální kráječ s výměnnými
nadstavci". Zařízení bylo dodáno dne 13.8.2018 po zaplacení částky 1054 Kč..Následující den tj. dne 14.8.2018 jsem kompletní zařízení včetně tiskopisu
"Odstoupení od smlouvy" odeslal doporučeně jako "balík do ruky" dle dispozic uvedených v "Podmínkách odstoupení od smlouvy" na adresu :
TV OFFERS , P.O.BOX 161,737 01 Český Těšín.
Dle písemné informace z pošty byla mnou odeslaná zásilka s podacím číslem DR0333526485X doručena na shora uvedenou adresu dne 16.8.2018 nejpozději v 9 hod. 22 minut.
Po uplynuti 14-ti lhůty urgoval jsem dne 3.9.2018 prostřednictvím mejlu na zakaznickyservis@tvoffers.cz vrácení 1054 Kč.
Ještě tentýž den jsem dostal odpověď , uvádím
doslova:"právě jsem obdržela informaci, že tento týden bude zadán příkaz na účtárnu pro vrácení peněz. Přijemný den přeje Zákaznický servis Tv offers".Další moje urgence mejlem ze dne
Další urgenci jsem odeslal mejlem ze dne 7.9.2018, kde jsem požadoval vrácení peněz nejpozději do 12.9.2018.
Dne 11.9.2018 jsem byl telefonicky kontaktován a ujištěn , že peníze mi odešlou "příští týden" .V odpovědí odeslal jsem mejl, že pro mě to znamená vracení peněz v období od 17.9.2018 do 21.9.2018.
Dne 18.9.2018 obdržel jsem tuto odpověď
Dobrý den,
Vaše pokázka na vrácení peněz je přichystána.Pouze se čekalo na doplnění adres i jiných zákazníku, kterým budeme vracet také peníze poštovní poukázkou.Moc se omlouváme za zdržení.
Přijemný den přeje.Zákaznický servis Tv offers.
Do dnešního dne peníze v částce 1054 Kč nebyly vraceny.
"Spin it manuální kráječ s výměnnými nadstavci". Ruční kraječ na zeleninu. Vrácení kompletního zařízení TV Offers nepopírá.
Chci vrátit peníze ve vynaložené při koupi výši 1054 Kč ,složenkou na firmě známou moji adresu
Josef Kupka
Na Kopci 2061/12
734 01 Karviná-Mizerov
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.