Společnost


BELTISSIMO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26507Nemoznost vyzvednout si reklamovane zbozit s reklamacnim protokolem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2018, před 6 lety

Richard Calaba

Znění stížnosti

Zacatek Srpna 2018 - podal jsem reklamaci na prodejne U Prašné brány 1078/1, 110 00

Byl jsem telefonicky informovan po nejake dobe (cca 2-3 tydny), ze mi reklamaci neuznali (rozdroleny podpatek na obou botach). Tak jsem s pani z prodejny, co mi to volala, dohodl, ze to neakceptuji a bylo mi receno, ze pani vedouci to posoudi. Pani vedouci mi tusim pres SMS sdelila, ze to poslala zpet na reklamacni oddeleni a ze oni se mi ozvou primo. Reklamacni oddeleni mi volalo cca. kolem konce Srpna, kdy jsme se opet nedohodli na jejich nesmyslnem verdiktu, ze jsem obuv poskodil nosenim ja. Takze jsem chtel asi tak po tydnu (Zacatek zari) vyzvednout reklamovane zbozi i s reklamacnim protokolem z prodejny, abych se mohl zacit branit vuci nesmyslnemu verdiktu reklamacniho oddeleni frimy jinou cestou.

Co se vsak mezitim stalo je to, ze prodejna je zrjme zavrena/v likvidaci. Nejdrive bylo na prodejne pouze oznameno, ze je z technickych duvodu zavrena (2 tydny po sobe od zacatku Zari). Nyni uz na prodejne neni napsano nic. Zadna informace, jak se s nimi spojit.

Mame 23.9. a ja se jiz 3. tyden snazim zjistit, kde jsou moje reklamovane boty a reklamacni protokol k nim.

Jiz jsem posilal email dotaz na belt@belt.cz - coz mela byt emailova adresa (zjisteno z internetu) - zustalo bez odezvy. Posilal jsem SMS na tel. cislo, ktere mi oznamovalo stav reklamace - to zustalo take bez odpovedi. Na hlavni tel. cislo firmy z rejstriku firem - 225 384 699 - se neda dovolat.

Dokocne jsem 18.9. posilal postovni datovou zpravu s mou plnou identifikaci a mymi kontaktnimi informacemi na datovou schranku spolecnosti (rb2q76f). Dorucenka rika, ze zprava byla dorucena 18. 9. 2018 v 11:28:49 a ze se k datove schrance prihlasila opravnena osoba v 18. 9. 2018 v 15:22:22

Nikdo nereaguje na moje pokusy o kontakt. Firma mi dluzi reklamovane panske boty (v hodnote pres 4 tis. Kc) a reklamacni protokol.

jake dalsi kroky mohu ucinit ?


Produkt

Beltissimo panska obuv


Požadované řešení

Idealne melo reklamacni oddeleni firmy uznat, ze by se obuv v hodnote pres 4 tis. Kc asi nemela rozpadnout ani ne rok po jejim zakoupeni. Od sameho pcatku (podani reklamace n prodejne) jsem ai nepozadoval vraceni penez, ale opravu. Nebylo mi vyhoveno, ani mi nebyla nabidnuta zadna alternativa.

Vzhledem k situaci (nekomunikuji, zadrzuji mi mou obuv uz skoro 2 mesice) vidim momentalne reseni ve vraceni penez a v preruseni jakychkoliv budoucich obchodnich vztahu s takovou firmou, ktera neumi se svymi dlouholetymi zakazniky udrzovat slusne vztahy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 16:24, před 6 lety

Dle informacích uvedených v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/UMerb) lze vypořádat případné závazky po ukončení činnosti v provozovně společnosti na adrese Na příkopě 859/22, 110 00, Praha 1 - Nové Město.

Nebude-li prodávajíc na této adrese dostupný, bude vhodné se obrátit na živnostenský úřad městské části Praha 3.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.