Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 19.9.2018 mi na emailovou adresu přišla upomínka s dlužnou částkou 2.377,- Kč se splatností k 25.9.2018. Znění upomínky je stejné, jak už na této stránce bylo několikrát kopírované. Danou částku jsem uhradila 23.9.2018.
Žádám o zrušení nevyužívajícího členství, jelikož odmítám hradit jakékoli další poplatky!
Účet je již dávno deaktivován. Nikde neuvádí, co ve výpovědi musí zaznít.
Takže dnes 23.9. jsem ji svými slovy zaslala na emailovou adresu: zakaznickyservis@be2.cz Výpověď jsem sepsala elektronicky, vyplnila a podepsala ručně, vložila do emailu i jako přílohu.
Co se poplatku týče, jsem šokována, uvědomuji si však, že je to má hloupost a měla jsem se předem lépe informovat. Každopádně si myslím, že mám nárok na konkrétní informace abych mohla tuto záležitost brát za uzavřenou a vyhnula se dalším nečekaným, finančním situacím.
Děkuji za reakci Dtestu... i be2.
Žádám o infomaci, jakým stylem výpověď sepsat a zaslat.
Žádám o potvrzení zrušeného členství, potvrzení přijaté částky, potvrzení o bezdlužnosti a smazání mých osobních údajů, s tím, že si nepřeji aby je vaše společnost poskytovala k dalším účelům dle GDPR.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
uvedená stížnost je duplicitní se stížností ze dne: 23.09.2018, podanou pod titulem ''Ukončení vztahu, souhlasu GDPR, vrácení peněz.'',
děkujeme Vám.
Na základě duplicity stížnost uzavíráme.