Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.3.2018 jsem si u vás objednala semena Mochyně peruánské v hodnotě 55 Kč vaše dodací lhůta je 30 až 60 dní je září a nic prosím o nápravu nebo o vyjádření. Děkuji za pochopení.
MOCHYNĚ PERUÁNSKÁ
DODAT ZBOŽÍ
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Děkujeme za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
číslo objednávky je 101141492.Děkuji
Dobrý den,
děkujeme. Je nám velice líto, že Vám zásilka nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se velice omlouváme. Vaše reklamace byla schválena.
Informace ke stavu reklamace byla odeslána na Vaši emailovou adresu.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Potřebuji vyjádření jestli to pošlete nebo nepošlete jinak Děkuji za vyřízení mé stížnosti.
Dobrý den,
reklamace byla vyřešena zasláním 115% kuponu na Váš další nákup. Kupon lze uplatnit po dobu 90 dnů. V případě, že o kupon nemáte zájem, můžete ho odmítnout ve Vašem zákaznickém účtu, případně nás kontaktujte a my Vám kupon stornujeme a vrátíme Vám zpět peníze.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Děkuji nemám zájem o kupon chci vrátit peníze napište zda chcete zaslat číslo Účtu.Těším se na další spolupráci.
Dobrý den,
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému. Peníze budou vráceny zpět na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dní od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Děkuji za vyřízení mé stížnosti.S pozdravem K.MYNÁŘOVÁ
Dobrý den,
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz