Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupila jsem voucher od této společnosti.
Platba byla uskutečněna z účtu. Byla jsem od května 2018 několikrát přeobjednána na výkon. S paní na klientské lince jsem se domluvila, že bych chtěla vrátit peníze za voucher, měla jsem emailem kontaktovat vedení společnosti, což jsem učinila.
Doposud žádné peníze nepřišly.
Vyplnění vrásek kyselinou hyalurovonou -0,5 ml.
vrácení peněz na účet, který jsem jim uvedla
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost nám ke stížnostem v rámci služby VašeStížnosti.cz zaslala následující vyjádření:
"Vratky peněz jsou v řešení. Každý z těchto sporů bude vyplacen. Chyba je na straně společnosti. Omlouváme se za tyto nepříjemnosti, opravdu se jednalo o finanční problém společnosti."
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Společnost nám sdělila, že již došlo k vyřešení situace a k vrácení peněz. Spotřebitelku proto žádáme o potvrzení a uzavření stížnosti.
Potvrzuji vrácení peněz po mnoha urgencích. Reklamace trvala od května 2018 do února 2019.
Děkuji za potvrzení. Pouze upozorňuji, že informace o tom, že reklamace trvala od května 2018 je nepravdivá. 29. 5. 2018 byla služba zakoupena, nikoliv reklamována. Důvodem bylo zrušení termínů.
Hodnocení: