Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 24.5.2018 jsem zaplatila kartou přes internet jednorázový polatek
149,-CZK společnosti Singles50(Be2)za služby VIP členství na
1 měsíc. Jelikož jsem sice ano zaplatila prémiové členství na 1 měsíc, nebyla jsem řádně informován o tom že se to bude prodlužovat bez mého souhlasu. Nehledě na to, že emaily padají do schránky SPAMU (zřejmě asi i účelově). Včera při náhodné kontrole schránky SPAMU jsem narazila na email seznamky. Což mi připomnělo že měsíc už je dávno pryč a tak zruším profil, který stejně nepoužívám, místo toho jsem zjistila, že mám zaplatit 2 527 Kč za automatické prodloužení služby O takovém automatickém prodloužení jsem nebyl informována a pokud ano, tak velmi nepřehledně.K mému překvapení byla pohledávka předána exekuční společnosti ( není psáno jaké) která mě kontaktuje prostřednictvím emailové komunikace, respektive poštou.(tak čím konkretně).
Podávám okamžitou výpověd bez vymáhání platby za neobjednanou službu od vaší společnosti.
registrace emailu: mariesak@seznam.cz ze dne 24.5.2018
dne 22.9 a 23.9.2018 odeslala emaily na společnost o ukončení prémiové členství a již neprodlužovat a již žádnou úhradu a zrušení profilu
ukončit prémiové členství a již neprodlužovat a již žádnou úhradu společnosti z mých peněz
zrušení profilu
zrušení foto
zrušení osobních údajů u společnosti
vymazání z databáze společnosti
písemný doklad o ukončení prémiové členství a zrušení inzerátu
deaktivovat profil
Dle GDPR uplatňuji právo být vymazána z vaší databáze a odvolávám souhlas se zpracováním dat, jakožto i jejich poskytování 3-tím osobám a ukládání mých údajů na nosičích dat.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 174195381
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 05.06.2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Samosebou žádné upozornění ze strany Academic singles jednou email přijde do doručené pošty, jednou do hromadné pošty a dokonce i do schránky SPAMU. Světe div se kdo prochází schránku SPAMU.
ID: 176387929
Dobrý den,
v zájmu přeposlání Potvrzení o realizaci úhrady prosím kontaktujte Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz, jelikož toto obsahuje citlivá data, není jej možné zveřenit.
Toto od nich přišlo.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Na vaši žádost o vymazání profilu a odstranění osobních údajů budeme reagovat v následující emailové zprávě.
Potvrzení o smazání Vašeho účtu
Vážená OZ3JMF33,
Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.academic-singles.cz pod e-mailovou adresou mariesak@seznam.cz smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.