Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jak je možné že úřednice vydá psaní i cizí osobe? A za druhé, jak je možné že úřednice zveřejňuje a vzkazuje po cizích osobach že máme na pobocce psaní i k vyzvednutí a dokonce ještě ukazuje co je to za dopis. Bohužel není to poprve
Vydání psaní cizí osobe
Zachováváni mlcenlivosti
|
Tweet |
Česká pošta má ve svých obchodních podmínkách stanoveno, že nepodaří-li se poštovní zásilku na uvedenou poštovní adresu dodat, podnik ji může vydat vhodné fyzické osobě starší 15 let, zejména některému z adresátových sousedů, která souhlasí s tím, že poštovní zásilku adresátovi předá, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Jiná situace by byla, pokud by spotřebitelka měla dohodnutou doplňkovou službu "výhradně do vlastních rukou", kdy Česká pošta nesmí zásilku předat nikomu jinému.
Služby České pošty může spotřebitelka reklamovat. Pokud měla spotřebitelka dohodnutou doplňkovou službu "výhradně do vlastních rukou" nesměla být zásilka předána někomu jinému a pokud ne, soused mohl zásilku převzít, ale měl by ji podepsat vlastním jménem.
Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman