Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Stale stejina pisnicka. Zbozi v akci se neda zakoupit.
Nevim, proc jeste vice spolecnost neomezi mnozstvi baleni na jeden nakup.
Aktualne mleko - vsude a hlavne v tv reklame lze videt, jak ma byt mleko za 8kc/litr.
Jelikoz jsem prez tyden v praci, mohu jezdit na nakupy o vikendu a stav byl takovy:
Olomouc - Sobota v 7:30 - zadne mleko
Olomouc - Nedele v 7:15 - zadne mleko
Sumperk (jel jsem kolem, tak jsem sel podivat ...) - Nedele v 14.30 - zadne mleko
Vyskov (zde byla sousedka) - Sobota odpoledne - zadne mleko
Z meho pohledu se Kaufland zase stava neduveryhodnym s ohledem na akce na zbozi, ktereho nema dostatek. Za ty roky by si snad vedeni Kauflandu mohlo vypocitat jaky bude odbyt mleka pri takoveto cene.
Polotucne mleko za 7.90,-
Do budoucna - zajisteni dostatek akcniho zbozi, nebo vetsi omezeni na jeden nakup pro pokryti vetsiho poctu nakupujicich - napr 12ks mleka, popr. 6 kusu.
Co se tyce aktualniho, chtel bych dostat stejinou slevu jako melo tech par vyvolenych, kterym se podarilo koupit mleko za akcni cenu.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku ,děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.