Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#265242x neuznaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2018, před 6 lety

Renata Ježková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám stejný problém jako pan Josef Bruckner. Je zajímavé, že tentýž můj telefon iGET BLAVKVIEW BW 6000 má už podruhé stejnou závadu jako jeho. Postupně se již dvakrát postupně samo začalo ztlumovat vyzvánění, až nebylo možné telefon slyšet. Telefon jsem koupila vloni manželovi k Vánocům. Očekávali jsme odolnost telefonu přesně tak, jak píše pan Bruskner.poprvé jsme problém řešili 5 měsíců od zakoupení. museli jsme zaplatit opravu 499 Kč, odůvodnění: výrobce nalezl v reproduktoru kovové piliny a odůvodnil placenou opravu, že se na tuto závadu reklamace nevztahuje.
Nyní 2 měsíce po zaplacené opravě opět stejná závada. Telefon je u výrobce a vyjádření opět zní: zaplaťe za opravu 499 Kč, v mikrofonu jsou kovové piliny, záruka se na tuto závadu nevztahuje.
Zdá se mi, že výrobce má s tímto typem telefonu problém, který nechce přiznat. Všem poškozeným, zřejmě posílá stejný důvod závady.
je to velmi nefér a jejich komunikace ser zákazníkem, kterou jsem četla je nehorázná. Jak to, že deklarují certifikaci IP68, což znamená, že telefon má být plně chráněn před prachem a ponořením do vody na 30 min. do hloubky 1,5 m a při tom se do mikrofonu dostávají imaginární kovové piliny, které ani nevím, kde by se měly brát.
Děkuji za vyjádření a doufám, že se nám společnými silami podaří podpořit všechny, kteří tento telefon reklamovali se stejnou závadou.
Renata Ježková


Produkt

Mobilní telefon iGET BLACKVIEW BV6000s, který má certifikovanou technologii IP68.


Požadované řešení

Po druhé stejné závadě bych ráda, aby mi firma vrátila peníze, protože se bojím, že závada se bude opakovat a já zaplatím zase 499Kč.
Už mě reklamace stály bez 2 korun 1000 Kč. Telefon nemáme ještě ani rok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 10:02, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 15:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.