Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Nic jsem si neobjednal ani mi nic nebylo dodáno,ale neustále mi c hodí od Vás složenky na zaplacení.Tentokrát došla složenka doporučeně na částku 7O9,-Kč.Nemíním nic platit . Moje kontaktní adresa-Adam Miroslav
Už neposílat žádnou složenku a ukončit vymáhání
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy.
Vážený pane Adame,
V návaznosti na Váš podnět ze strany webového portálu dTest bych se ráda, jménem společnosti NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o., vyjádřila k situaci, která mezi Vámi a naší společností nastala.
Dne 19.4.2018 jste byl naší společností telefonicky kontaktován s nabídkou zaslání měsíčního balení produktu OmegaMarine Forte+ za 49,- Kč, tedy úhradu poštovného a balného a aktivací věrnostního programu.
S objednávku jste souhlasil a na jejím základě Vám bylo zasláno měsíční balení zmíněného produktu. Přibližně za měsíc jsme Vám, v rámci věrnostního programu, odeslali další, již dvouměsíční balení v ceně 549,- Kč. Toto balení Vám bylo zasláno, protože jsme z Vaší strany neobdrželi požadavek na ukončení zasílání, tedy tak, jak jste byl instruován během prodejního hovoru.
Uvádíte, že Vám nebylo nic dodáno. Na základě tohoto Vašeho prohlášení budou obě související faktury stornovány a nadále Vám z naší strany nebudou chodit upozornění na dlužné částky. Tuto informaci jsme však od Vás obdrželi až nyní, z toho důvodu Vám upozornění byla zasílána.
Věc dodání budeme následně řešit s naším doručovatelem, tedy Českou poštou.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc dTestu