Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#26544Neúplné dodání zboží - neuznané reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2018, před 6 lety

Simona Škodová

Znění stížnosti

Z obchodního domu IKEA jsem si online objednala nábytek v celkové hodnotě přes 30 tisíc korun s dodáním až do bytu kvůli nadměrným velikostem a kilům (PAX skříně, botníky a rám postele). Dne 24. srpna přijeli z IKEA a 35 krabic mi vyložili v bytě. Do té doby jsem bohužel nevěděla jak jsou jednotlivé položky balené a neměla jsem v ruce nic, podle čeho bych průběžně mohla odkontrolovat zboží. Následně mi jeden z pánů dal předávací protokol, že je to všechno, všech 35 položek, tak jsem protokol podepsala. Jako žena jsem ani neměla reálnou šanci krabice se skříní, botníky a postelí přeskládat a spočítat. Bohužel dva dny na to když jsme vše začali kompletovat jsme zjistili, že u položky MEHAMN (Pár posuvných dveří), která je na dvě části: 10251187 výplň dveří a 90250264 kovový rám dveří - právě tato druhá část PAX art: 90250264 CHYBÍ. Volala jsem do Ikea, aby kontaktovali dopravce, že v autě musela zůstat ještě jedna krabice, ale neúspěšně, prý nemají nic nahlášeno. Tak jsem jela osobně do IKEA na ČM, kde mi poradili si rám znovu koupit, abych nečekala než vyřídí reklamaci, na kterou mají 3 týdny (že musí udělat inventuru podle, které poznají, že jim rám přebývá). Po uznání reklamace mi měli peníze za ZNOVU koupený rám zaslat na účet, ale reklamaci mi 11.9.2018 ZAMÍTLI.


Produkt

PAX art: 90250264 - kovové rámy posuvných dveří s kolejnicí


Požadované řešení

Prosím, aby byla reklamace ještě jednou prošetřena. V celé objednávce chyběl pouze tento díl skříně, který je samostatně úplně k ničemu a který někde musí přebývat. Prosím o vrácení peněz za Artikl 90250264. Kvůli této nešťastné situaci jsem ho musela koupit 2 x.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 12:10, před 6 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2018 11:16, před 6 lety

Dobrý den, případ jsme přehodnotili a zákaznici byla zaslána částka na bankovní účet 10. října 2018. Pevně věříme, že při příštím nákupu v našem obchodním domě nebo na našem online obchodu, bude vše v pořádku ku spokojenosti zákaznice.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 14:53, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.11.2018 07:26, před 6 lety


Simona Škodová

Hodnocení:

Komentář: Pozvrzuji vrácení peněz a uznání znovu otevřené reklamace. Upřímně mi je jen líto, že to nešlo rovnou bez pomoci dtestu.
Děkuji