Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Chtel bych podat stiznost na Redandroid. Po roce pouzivani jsem reklamoval telefon Xiaomi redmi3S s tim, ze se mu casto zasekava GPS a je VELMI nepresna. Po cca 14ti dnech mi telefon prisel zpatky s tim, ze reklamace se neuznava. Po nasledujici komunikaci kdy prodejce byl velmi neprijemny a da se rict ze se mi vysmal jsem jim zaslal video, kde je problem natoceny a je tam jasne videt problem v porovnani s jinym telefonem. Prodejce se ohradil tim, ze je pouzita aplikace tretich stran(google maps) a nelze to brat jako dukaz. Pritom v reklamacnim protokolu jsou screeny jakozto dukaz ze je GPS OK take z aplikace treti strany a navic jen nejake free s nizkym hodnocenim.Taktez v telefonu je tato aplikace stazena(servisem) Proc prodejce jako dukaz aplikaci treti strany pouzit muze a ja nikoliv? Napsal mi, ze telefon muzu zaslat znovu na reklamaci, ale zaroven ze na videu nevidi nic spatneho a ze z bodu A do bodu B GPS presla (je jim ale jedno jakym stylem a jak nepresne). Je mozne se nejak branit? Muzu dolozit veskerou komunikaci emailem.Zde prikladam video kde je problem jasne videt:http://leteckaposta.cz/436618590 .
Diky za odpoved Macak
mobilni telefon Xiaomi redmi 3S
Uznani reklamace popr. vraceni penez
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.