Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#26548Nevrácené peníze za odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2018, před 6 lety

Jiří Beznoska

Znění stížnosti

Dne 2.8.2018 jsme zakoupili ochlazovač vzduchu v prodejně Nisa Liberec přes e-shop. Výrobek nám nevyhovoval a tak jsme ho dle podmínek vrátili poštou zpět do prodejny a současně zaslali odstoupení od smlouvy - emailem 10. 8. 2018. Vše dle platných podmínek společnosti Datart. Přes veškeré emailové urgence a i telefonní hovory na infolinku (kde jsme se dvakrát dovolali a byla nám slíbena okamžitá náprava a vrácení peněz) dodnes nemáme žádné oficiální info o vyřízení odstoupení od smlouvy a ani finanční prostředky navráceny nebyly. Ani v jednom emailu z Vaší strany nebyla žádost o odstoupení zaregostrována pod žádným číslem nebo znakem!!!


Produkt

Jednalo se o ochlazovač vzduchu G3Ferrari G50023 - prodejna Liberec - Nisa


Požadované řešení

Žádáme okamžité vrácení dfinančních prostředků a emailovou zprávu o vyřízení odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 11:38, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 15:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.