Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26549Nedokončené pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2018, před 6 lety

Nikola Redondo

Znění stížnosti

Dobrý den
S vaší zamestnakyni paní M. jsem sjednal pojištění s příslibem že smlouvu a zelenou kartu mi dodá druhý den! To už se tak samozřejmě nestalo a já vzhledem k tomu že jsem auto musela přihlásit sem si musela udělat pojištění nové! Teď mi přišlo že mám zaplatit 10000kc pojištění které nikdy nevzniklo a ještě že mi přišlo upozornění na nějakou adresu na které jsem v životě nebydlela! Chci to okamžitě řešit a to klidně soudně! Nebudu platit za něčí neschopnost. Jsem samozivitelka a tohle je normální sprostarna! Prosím o prověření a rychle řešení. Hlavně řešení vaší zaměstnankyně.


Produkt

Pojištění auta Mazda CX7


Požadované řešení

Žádám o zrušení platby za pojištění které díky vaší zaměstnankyni nebylo dokončené a nedodane veci které přislíbila. Jsem samozivitelka a nebudu platit za něco co ani nikdy nevzniklo. A pokud je paní Matouškova neschopna tak ať si to zaplatí sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 16:49, před 6 lety

Právní předpisy nevylučují, aby spotřebitelka měla současně uzavřené dvě smlouvy pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Obě smlouvy tudíž mohly být účinné.

Žádá-li společnost úhradu pojistného, musí prokázat, že smlouva mezi spotřebitelkou a společností byla skutečně uzavřena. Byla-li smlouva uzavřena, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost této smlouvy, neboť byla zaměstnankyní společnosti uvedena v omyl (spotřebitelka by mohla argumentovat tím, že jí nebyla vydána zelená karta, kterou by jí měla společnost dle § 3 odst. 3 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla vydat bezprostředně po uzavření smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz"

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.