Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
S vaší zamestnakyni paní M. jsem sjednal pojištění s příslibem že smlouvu a zelenou kartu mi dodá druhý den! To už se tak samozřejmě nestalo a já vzhledem k tomu že jsem auto musela přihlásit sem si musela udělat pojištění nové! Teď mi přišlo že mám zaplatit 10000kc pojištění které nikdy nevzniklo a ještě že mi přišlo upozornění na nějakou adresu na které jsem v životě nebydlela! Chci to okamžitě řešit a to klidně soudně! Nebudu platit za něčí neschopnost. Jsem samozivitelka a tohle je normální sprostarna! Prosím o prověření a rychle řešení. Hlavně řešení vaší zaměstnankyně.
Pojištění auta Mazda CX7
Žádám o zrušení platby za pojištění které díky vaší zaměstnankyni nebylo dokončené a nedodane veci které přislíbila. Jsem samozivitelka a nebudu platit za něco co ani nikdy nevzniklo. A pokud je paní Matouškova neschopna tak ať si to zaplatí sama.
|
Tweet |
Právní předpisy nevylučují, aby spotřebitelka měla současně uzavřené dvě smlouvy pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Obě smlouvy tudíž mohly být účinné.
Žádá-li společnost úhradu pojistného, musí prokázat, že smlouva mezi spotřebitelkou a společností byla skutečně uzavřena. Byla-li smlouva uzavřena, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost této smlouvy, neboť byla zaměstnankyní společnosti uvedena v omyl (spotřebitelka by mohla argumentovat tím, že jí nebyla vydána zelená karta, kterou by jí měla společnost dle § 3 odst. 3 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla vydat bezprostředně po uzavření smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz"