Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.7.2018 jsem zakoupila v Bauhausu sekačku Hurricane HE32 s pětiletou zárukou.
Sekačka se od prvního použití přehřívá. Po posečení cca 50m2 - 15 minut sekání se sekačka vypnula a nešla zapnout - přehřála se. Po vychladnutí se sekačka probrala na 5 minut, než znovu přestala fungovat. Další pokusy už jsem neprováděla.
20.9.2018 jsem sekačku podala k reklamaci, a přišlo mi zamítnutí s vyjádřením. Její znění zasílám níže.
Uvádí, že je ohnutý nůž, protože se sekačka zarývá do hlíny a v sekací části je po okrajích vidět hlína.
Pokud je problém v ohnutém noži, musel být nůž ohnutý při koupi, protože se sekačka přehřívá od prvního použití.
Rozhodně nechce platit opravu sekačky, která neposekala ani jednou zahradu o rozměru 100m2.
VYJÁDŘENÍ ZAMÍTNUTÉ REKLAMACE
"Dobrý den,
prošetřením Vaší reklamace bylo zjištěno, že charakter reklamace nesplňuje podmínky pro uznání záruky. Nejedná se o skrytou, či výrobní vadu. Reklamace se zamítá jako neoprávněná.
Důvodem neuznání reklamace je, že při kontrole výrobku byl diagnostikován ohnutý nůž + prostor nože od hlíny ( nůž se zarývá do hlíny ).
Předběžná cena opravy činí cca do 500,- kč vč. DPH . Napište nám prosím, zda si přejete za uvedenou částku výrobek opravit, nebo požadujete jeho navrácení zpět bez opravy na naši prodejnu. V případě požadavku ekologické likvidace prosíme taktéž o písemnou žádost. Učiňte tak nejpozději do 3.10.2018.
S pozdravem
Freiwald Lukáš
Reklamační oddělení
Tel.: 538725070 email: profi.805@bauhaus.cz"
Hurricane HE32
Oprava sekačky v rámci reklamace, výměna za jiný kus, výměna za jiné zboží.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Vážená paní Štávová,
je nám moc líto, že sekačka zakoupená u nás nesplnila vaše očekávání a neodvedla práci, kterou jste od ní očekávala. Rozumím vašemu rozhořčení.
Ještě jednou jsem celý případ konzultoval s reklamačním oddělením a i přesto, že sekačka jeví známky nesprávného použití a byla proto správně reklamačním technikem zamítnuta, rozhodli jsme se, že opravu sekačky uhradíme. Prosím, kontaktujte nás na podpora@bauhaus.cz, kde se s vámi domluví na dalším postupu.
S pozdravem,
Váš BAUHAUS
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.