Společnost


BAUHAUS k.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26551Reklamace sekačky Hurricane HE32 - Bauhaus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2018, před 6 lety

Ivana Šťávová

Znění stížnosti

15.7.2018 jsem zakoupila v Bauhausu sekačku Hurricane HE32 s pětiletou zárukou.

Sekačka se od prvního použití přehřívá. Po posečení cca 50m2 - 15 minut sekání se sekačka vypnula a nešla zapnout - přehřála se. Po vychladnutí se sekačka probrala na 5 minut, než znovu přestala fungovat. Další pokusy už jsem neprováděla.

20.9.2018 jsem sekačku podala k reklamaci, a přišlo mi zamítnutí s vyjádřením. Její znění zasílám níže.
Uvádí, že je ohnutý nůž, protože se sekačka zarývá do hlíny a v sekací části je po okrajích vidět hlína.
Pokud je problém v ohnutém noži, musel být nůž ohnutý při koupi, protože se sekačka přehřívá od prvního použití.
Rozhodně nechce platit opravu sekačky, která neposekala ani jednou zahradu o rozměru 100m2.



VYJÁDŘENÍ ZAMÍTNUTÉ REKLAMACE

"Dobrý den,
prošetřením Vaší reklamace bylo zjištěno, že charakter reklamace nesplňuje podmínky pro uznání záruky. Nejedná se o skrytou, či výrobní vadu. Reklamace se zamítá jako neoprávněná.

Důvodem neuznání reklamace je, že při kontrole výrobku byl diagnostikován ohnutý nůž + prostor nože od hlíny ( nůž se zarývá do hlíny ).

Předběžná cena opravy činí cca do 500,- kč vč. DPH . Napište nám prosím, zda si přejete za uvedenou částku výrobek opravit, nebo požadujete jeho navrácení zpět bez opravy na naši prodejnu. V případě požadavku ekologické likvidace prosíme taktéž o písemnou žádost. Učiňte tak nejpozději do 3.10.2018.

S pozdravem

Freiwald Lukáš

Reklamační oddělení

Tel.: 538725070 email: profi.805@bauhaus.cz"


Produkt

Hurricane HE32


Požadované řešení

Oprava sekačky v rámci reklamace, výměna za jiný kus, výměna za jiné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 10:17, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2018 08:04, před 6 lety

Vážená paní Štávová,

je nám moc líto, že sekačka zakoupená u nás nesplnila vaše očekávání a neodvedla práci, kterou jste od ní očekávala. Rozumím vašemu rozhořčení.
Ještě jednou jsem celý případ konzultoval s reklamačním oddělením a i přesto, že sekačka jeví známky nesprávného použití a byla proto správně reklamačním technikem zamítnuta, rozhodli jsme se, že opravu sekačky uhradíme. Prosím, kontaktujte nás na podpora@bauhaus.cz, kde se s vámi domluví na dalším postupu.

S pozdravem,

Váš BAUHAUS

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 08:02, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 09:22, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.