Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Žádám společnost Mall u které jsme koupili pračku Candy
GSV 148D3Q-S dne 29.08.2016, aby mi ji vyměnili za novou neboť jsem ji opakovaně nechávala opravit od autorizovaného servisu BMK vše jsem doložila montážními listy.
VIZ korespondence emailem neboť s MALL reklamace se jinak kontaktovat nedá:
Dobrý den,
reklamuji opravu pracky ktrerou jste mi dnes po opravě hlasene 18.7. opravene zde znovu nahlasene poruse a odvozu pracky 1.8. k Vam do opravy.
pračka neustale blokuje dveře a hlásí chybu viz priloha ani nedoprala prvni pracku.
Žádám o výměnu pračky za novou nebot je to uz po čtvrté co je problem s programatorem. Záruka má být prodloužena o dobu kdy byla pračka v opravě. Nepotřebuji opět měsíc čekat na opravu a znovu a znovu. Mám děti a potřebuji pračku mít k dispozici. Fakturu o koupi máte v příloze
Brettschneiderová Zdeňka
Nýrsko
Prap.Veitla 59
telefon 736267893
---------------
odpověď
Vážená paní Brettschneiderová,
omlouváme se Vám za potíže se zakoupeným zbožím. Bohužel na základě doložených dokladů není možné pračku vyměnit. Je třeba doložit servisní list, že je výrobek neopravitelný nebo že reklamace byla vyřízena do 30 dnů. Ve chvíli, kdy skutečně reklamace přesáhne 30 dní, můžete opravu odmítnout a žádat odstoupení od kupní smlouvy. Podle servisních listů ale vždy proběhal oprava.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S přátelským pozdravem,
Zuzana Homolová
zákaznický servis MALL.CZ
------------------
Znovu vysvětlení
Vážená paní Homolová,
z montážních listů mých i zaslaných od pana Krause na kterého se můžete v mé věci obrátit telefonicky a on Vám vše objasní, neboť opravy prováděl, Montážní listy vystavoval a pračku do servisu také odvezl.
Z montážních listů je patrné toto:
ML 1718563
oprava hlášena 13.11.2017 přijeli ji opravit 29.11. oprava nebyla možná objednal se nový díl opraveno 20.12.2017
ML1810861
oprava hlášena 4.6.2018 první oprava proběhla dne 13.6.2018 kdy po odchodu pana Krause a zapnutí pračky se vyskytl stejný problém- REKLAMACE OPRAVY - nová oprava proběhla 3.7.2018 byl vyměněn díl. Po zapnutí pračky opět stejný problém REKLAMACE OPRAVY a ze strany pana Krause doporučení odvézt pračku do servisu což se stalo 1.8.2018 dle ML 1810861 což je REKLAMACE OPRAVY po REKLAMACI OPRAVY pračka byla přivezena zpět (tedy po 36 dnech v servisu) 5.9.2018 s tím, že je vyměněn díl, který byl vyměněn 3.7.2018 a po zapnutí pračky opět znovu stejný problém na hlášení REKLAMACE OPRAVY po OPRAVĚ PO REKLAMACI OPRAVY PO OPRAVĚ PO REKLAMACI OPRAVY. s tím, že jsem BMK servis na zaákladě tohoto žádala o výměnu zboží což jsem v kopii poslala i na email Mallu..
BMK servis mě odkázal na to že výměnu zboží musím žádat po Vás a opravu naplánovali na den 20.9. - V této situaci mám však nárok na výměnu zboží neboť je od 4.6.2018 nefunkční a oprava již přesáhla dobu přiměřenou.
Telefona na BMK servis je v Montážních listech, můj níže v emailu, prosím při nejasnostech kontaktujte mě nebo pana Krause tel727806829
Nemám pračku více jak 2 měsíce a chodím prát po známých což je neúnosné.
S pozdravem Brettschneiderová
---------------------
znovu reakce
objednávka 93374950 [InternetMall#637212]
Vážená paní Brettshneiderová,
z montážního lisu ML 1718563 vyplývá, že byl výrobek opraven, nikoliv že Vám vzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud servis nestihl reklamaci vyřídit v termínu, měla jste opravu odmítnout. Na základě toho Vám servis vystaví doklad, že reklamace nebyla vyřízena v termínu a vzniká Vám nárok na odstoupení od kupní smlouvy,. Bohužel takový doklad jste nedoložila.
Pokud trváte na tom, že Vám servis sdělil, že můžete odstoupit od kupní smlouvy na základě uvedeného servisního listu, z jakého důvodu řešíte reklamaci na neopravený výrobek z prosince 2017 až nyní?
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den,
S přátelským pozdravem,
Zuzana Homolová
zákaznický servis MALL.CZ
------------------
má odpověď
Vážená paní neřeším opravu z prosince.
Řeším opakovaně rozbití Pracky v zaruce kdy další opravu nepožaduji, ale dle svých práv požadují výměnu zboží pro jeho opakovaně rozbití se a opravy což jako spotřebitel mohu. Opravy byli, jak jsem psala níže, již loni a letos několikrát a to hned v ten den kdy pracka byla opravena a bylo sděleno, ze je funkční , tedy hned po opravě.
Ze zákona mam na výměnu zboží nárok a tak zadám o výměnu zboží.
Nevím jak jasněji vám to mam vysvětlit když odmítáte telefonicky kontakt, který po Vas žádám.
A protoze z vaši strany vidím jasný záměr, nerespektovat mé právo, a zboží mi vyměnit obracím se na úřady a take další instance s tím, jaký přístup k svým zákazníkům mate.
Brettschneiderová
Nereflektují na právo vyměnit mi zboží za nové, i přestože pračka neustále déle jak 2 měsíce je v opravě stejné chyby a to bezúspěchu
Výměna zboží za nové stejné
|
Tweet |
Občanský zákoník v ustanovení § 2169 odst. 2 stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy dle své volby.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně nebo opakovaně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Výše uvedené platí pro vady, které byly řešeny opravou věci (např. výměnou jednotlivých dílů pračky).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Brettschneiderová,
je mi líto, že v rámci zakoupeného zboží se potýkáte s těmito problémy a je není Vám umožněno jej náležitě využívat.
Ráda bych celou situaci v rámci komunikace a řešení s naším reklamačním oddělením prověřila. Poprosila bych Vás však o zaslání veškerých servisních listů a vyjádření a to na emailovou adresu overeno@mall.cz .
Prověříme uskutečněné opravy s příslušným oddělením a budeme Vás informovat s možnostmi řešení.
Poprosila bych Vás také ještě o doplnění informace, zdali je výrobek aktuálně funkční či se vyskytla další závada.
Děkuji předem za Vaše doplnění.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
MALL.CZ
Odesílám email se všemi montážními listy které jsem od BMK servisu dostala, s tím, že nic jiného než Montážní listy od BMK servisu vystaveno nedostanu. Několikrát jsem je o to žádala, ale pokud MAll potrebuje další doklad musí si dle BMK o to požádat sám. V emailu je i kontakt na BMK servis a také na pana Krause, který opravy prováděl.
Vážená paní Brettschneiderová,
ke dni 11.10.2018 jsme Vás kontaktovali ohledně domluvení svozu poškozeného výrobku a uznání Odstoupení od kupní smlouvy.
Bohužel jsme prozatím od Vás neobdrželi zpětnou informaci s vhodným termínem pro daný odvoz.
Děkujeme za zprávu a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Kontaktu ji Vás a domlouvám odvoz, počkám jak vše dopadne a napíši
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pračka nakonec vrácena do Mall a peníze zaslány na účet. Ale ani to se neobešlo bez opakovaných telefonátů a e-mailů. Raději už nic nemuset reklamovat.
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.