Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den, 28.5.2018 jsme zakoupili vozidlo Škoda Oktavia combi 1.6 TDI na pobočce v Pardubicích, ke kterému měla být po domluvě přidána sada plechových disků a letních pneumatik (na aute byly zimní pneumatiky) při převzetí vozidla nám bylo oznámeno, že nejsou momentalne skladem v PCE, ale do tydne kamion pneumatiky přiveze, jen disky asi o něco déle ale že ve smlouvě vše bude. Ve smlouvě již byl termin do 31.7.2018. Do poloviny července se nikdo ale neozval,volala jsem na infolinku, paní že předá info a někdo se mi ozve. Tak se ale nestalo. Jela jsem se na pobočku zeptat se posl.tyden v červenci, pan manažer šel zjistit situaci dle SPZ a knihy, do které mělo být při koupi vše zapsané, to, co nám dluží. Opět tam ale nebyly, ze to bude urgovat, at se stavíme další středu. My odjeli ale mimo domov, asi po 14dnech mi volal pan z firmy, že mi má ,,vzkazat, ze si kola můžeme přijet vyzvednout. Když jsme pro kola přijeli, trvalo dohledaní delší dobu,prt.nás pan nemohl pro moje překvapení ani najít v te knize, kde melo vše byt zapsané. Pneumatiky by tady mely být, přišel pán říct po nějaké chvíli,po otázce a disky? zase čekáni, a disky že ne, jestli si vezmeme alespon pneumatiky a ty disky s omluvou pozdeji, do týdne že bude vše zajisté vyřešené. Po další chvíli nam bylo sděleno, že se omlouvá, ale došlo k chybě, pneumatiky jsou zimní:-( Pán si v tu chvili až ale zapsal jaký rozměr vlastně potřebujeme. Uběhl zase měsíc, a nikdo nás ani neinformuje.
Škoda Oktavia Combi 1.6.CR, SPZ 2AY7668, VIN TMBGT61Z1B2023090
Dodání sady plechových disků a letních pneumatik 205/55 R16
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly inzerovány a sjednány, nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady). Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážená paní Havelková,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení a mám informaci, že Vaše věc by měla být již vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení:
Komentář: Disky i pneumatiky byly dodany.