Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den měli jsme pobyt v hotelu Venus magic beatch &,Aquapark v Tunisku mám foto v pokoji nám lezl hmyz prvně v koupelně ve sprchovém koutě potom i po pokoji ma dcera se osypala mela horečky prutkou alergickou reakci nezlob te se na me ale aby jsme všichni tři něco měli to už je jako gool !!! Na posledního ani nevystacili peníze za doktora! A léky jsme dali dost peněz na to te ze to byla v kategorii dost vysoké a stalo to tolik peněz! Tak Promiňte styd te se ! Jako dobra bylo mi slíbeno ze se hmyzu zbaví ptala sem se na listy se stížnosti na pokj ani formulář ode me nezala na letišti a byla dost arogantní jako mi také stávali v pul druhé ráno!!!! Ale pokud chci řešit a mám podklad od doktora a navíc se mi stane ze pokoj neodpovídá ceně tak prostě musí holt se bavit se mnou i když je unavená poslední den se stalo opět ze se našel hmyz a lezl v pokoji naštěstí mám fotku a doklad od i českého doktora zeptala sem se doktorky jestli to ma vlil a sakra ma neříkám ze je blue style špatný ! To ne ale zapracovat na úroveň jednání může se to stát i s jinou cestovkou ale tohle se nemůže stát dítěti které tam se jede léčit pokud je prezentace a cena vysoká nemůže se přece stát ze dítě se osype dostane cela rodina průjem bude vám lez hmyz který neznáte ze sprchoveho koutů a s pod postelich ani si nechci představit co by se mohlo stát kdyby to vlezlo do ucha
hotel venus Beach & Aguapark Tunisko smlouva č.01358413
Kvalita ani cistota pokoje neodpovídá ceně pobytu to v první řadě druha věc pokud chci podat stížnost byť poslední den dat stížnost jelikož se to opakovalo a prostě kvůli tomu se z mužů sem klient a vidí ze je dítě nervózní nemocný už i kvůli tomu by to řešila i kdyby na letišti!!!! Bud nabídnout slušnou primerenou kompenzaci a byla by vážně nerada kdyby stratila důvěru v blue style a bylo by to ojedinele
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.