Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21. 9. 2018 jsem jel z Pardubic do Hradce králové vlakem Os 6252 pravidelný odjezd 19:33. Opět nefungovala WIFI. V minulosti jsme se snažil to vše řešit s průvodčím ale protože se nic nedělo tak Vám budu psát stížnosti abyste si to opravili. Ten Váš hotspot WIFI měl slabý signál a nebyl přepojen k internetu. To vše bylo v první třídě zmiňovaného vlaku. Podotýkám, že jsem nebyl schopen otevřít stránky ani na počítači ani na telefonu. Spojení k internetu nefungovalo ani na Pardubickém nádraží kde jsem se s telefonem připojil na svého mobilního poskytovatele o2 bez problémů. Závada se vyskytovala v oddíle první třídy.
První třída
Opravte si to.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.