Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, oproti předpokladům byla prodloužena výluka na trati Nymburk - Sadská. Do náhradního autobusu odmítl řidič vzít mou desetiletou dceru, která čekala v Hořátvi od 14.20 na vlak (cesta ze školy) - důvodem prý přetížení autobusu. Druhý náhradní autobus k nádraží vůbec nezajel. Dcera tak bez jakékoli informace strávila na nádraží v polích přes dvě hodiny, přijela domů se zpožděním dvě a půl hodiny. Vyčerpaná, promrzlá.
Velmi důrazně žádám, aby České dráhy zajistili informování všech cestujících o situaci a náhradním řešení (že pojede bus a kde je zastávka), aby náhradní doprava kopírovala vlakové zastávky a aby byl vydán pokyn, že nezletilé děti musí být přednostně vpuštěni do náhradní přepravy. Starší dcera jela autobusem z Nymburku (do Třebestovic přijela kolem 15.50) - a ač průvodčí v autobuse hlásila, že její mladší sestra čeká na vlak v Hořátvi a potřebuje pomoc, průvodčí jen odvětila, že je zpoždění a že nemůže řešit její problémy. Přijela domů zcela nešťastná a bezmocná.
Prosím o přijmutí takových opatření, které by ochránily děti cestující s Českými drahami před podobnými zkušenostmi.
|
Tweet |
Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.