Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím o ukončení zasílání balíčků a vyřazení z Vaší databáze. Zákaznické číslo 6976133.
Ukončení zasílání balíčků a vyřazení z Vaší databáze, potvrzení o ukončení zaslané na email uvedený v referencích
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Dobrý den,
s tímto požadavkem jste se mohla rovnou obrátit na naše zákaznické oddělení.
Zrušení pravidelného zasílání a zároveň výmaz Vašich údajů z naší databáze Vám potvrzujeme do emailu, který jste uvedla.
Prosíme o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Děkuji a přeji hezký zbytek dne