Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Koupila jsem od vás před 14 dny prášku,Gorenje.Po 4 dnech vyhořel motor.Nic nevyřídíte,vše jsem musela sama.A ještě když mi ji dovezli tak jeden s těch chlapů byl opilí.Už nikdy víc
Nejlépe,bych potřebovala prášku funkční a ne že ted budu čekat buhví jak dlouho na motor!!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které prodávající popsal a spotřebitelka je očekávala, je tato věc vadná. Spotřebitelka má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Klečková,
velice mne mrzí, že jste se v rámci zakoupení zboží setkala s těmito nepříjemnostmi.
Ráda bych veškeré postupy řešení prověřila a také samozřejmě předala zpětnou vazbu na dopravní oddělení ohledně nevhodnosti stavu daného řidiče.
Poprosila bych Vás o doplnění Vaší objednávky a budeme Vás kontaktovat.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.