Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26577Źádná zpětná vazba, nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2018, před 6 lety

Veronika Walicová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10. 9. jsem v internetovém e-shopu rajpradla.cz objednala zboží v hodnotě 1312Kč (číslo objednávky: 331718447). Tuto částku jsem následně převodem zaplatila. Internetový obchod peníze přijal, ale zboží, které mělo dorazit 20. 9. stále nemám, a co víc, nemám o něm ani žádnou informaci. Objednávka na stránkách stále figuruje jako nezpracovaná a obchod nereaguje ani na jeden ze 4 urgujících e-mailů, které jsem posílala. V posledním e-mailu vyzývám e-shop k nápravě do 14 dnů, nicméně opět bez odezvy. Tento postup mi doporučila také ČOI, na kterou jsem se obrátila.

V minulosti jsem byla s e-shopem velmi spokojená, nicméně teď mi přístup přijde velmi špatný.


Produkt

Spodní prádlo: Podprsenka Gorsenia G187 Arabica Vyztužená WHI/75B, Podprsenka Gorteks Leila/B1 Push-Up BLAVIO/75B, Podprsenka Jasmine 1121/14 Lusi Push-Up BLA/75B


Požadované řešení

Byla bych ráda za jakoukoli informaci o mnou zakoupeném zboží. Zda se ho někdy dočkám a případně kdy mi bude zasláno. V opačném případě požaduji vrácení peněz.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 15:35, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a následně na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 14:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.