Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,dne 1.8.2018 Vam byl odeslan doporuceny dopis se zadosti o kompenzaci,s veskerymi prilohami a do dnesniho dne nemam od Vas zadne vyjadreni,i kdyz vim,ze jste 9.8.2018 dopis prevzali.Zadam urychlene vyrizeni zadosti.
ZADAM PISEMNE VYJADRENI A FINANCNI KOMPENZACI.
Financni kompenzace dle platnych predpisu.
|
Tweet |
Pokud letecký dopravce nereaguje na podanou stížnost nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví (dále jen „ÚCL“), K letišti 1149/23, 160 08 Praha 6 (http://www.caa.cz/).
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.