Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26578Kompenzace za zpozdeni letu 26.6.2018.na Zakynthos

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2018, před 6 lety

Romana Smékalová

Znění stížnosti

Dobry den,dne 1.8.2018 Vam byl odeslan doporuceny dopis se zadosti o kompenzaci,s veskerymi prilohami a do dnesniho dne nemam od Vas zadne vyjadreni,i kdyz vim,ze jste 9.8.2018 dopis prevzali.Zadam urychlene vyrizeni zadosti.


Produkt

ZADAM PISEMNE VYJADRENI A FINANCNI KOMPENZACI.


Požadované řešení

Financni kompenzace dle platnych predpisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 17:55, před 6 lety

Pokud letecký dopravce nereaguje na podanou stížnost nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví (dále jen „ÚCL“), K letišti 1149/23, 160 08 Praha 6 (http://www.caa.cz/).

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.