Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,dnes se mi stalo něco, co mi opravdu hlo žluči. Poprvé jsem dnes cestovala do Benešova u Prahy.Jako člověk, který nikdy nejezdí načerno, jsem si šla koupit jízdenku a při té příležitosti jsem se zeptala zdali mi platí opencard. Bylo mi odpovězeno, že určitě ano a že mi paní dá jízdenku z Kolovrat do Benešova a tím se pokryje celá cesta.Bohuzel to tak nebylo,nastoupila jsem do vlaku směr Benešov, kde si mě paní průvodci pěkně smlsla. Nejen,že mi naparila pokutu,ale nedokázala mi ani vysvětlit důvod, až po tom, co se me zastali ostatní z kupé, že to snad není možné, že jízdní doklad mám a že mi ani nikdo neřekl, že platí pouze v osobních vlacích, což mi musela říct paní co sedela vedle mě. Průvodci byla arogantní a neochotna! Chování neslušné a pomalu urážlivé i přes vysvětlení, že mi toto poradila paní u přepážky se mnou jednala velmi neslušne.Pani průvodci mi mohla říct, ať si vystoupím ve Vršovicich a nasednu na osobní vlak, ale nejen, že mi neřekla, že neplatí v R nedala mi ani tuto radu, velmi arogantne odfrkavala.
Storno pokuty + omluva za neslušne chování průvodčí
Požaduji omluvu a navrácení celé částky jízdného včetně pokuty.
|
Tweet |
Pokud zaměstnankyně společnosti opomněla spotřebitelce sdělit důležitou informaci o poskytovaných službách, mohly být naplněny znaky takzvaného klamavého opomenutí, jenž patří mezi nekalé obchodní praktiky, které jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázány. Porušila-li společnost svou zákonnou povinnost, má spotřebitelka možnost žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti (úhradu přirážky k jízdnému).
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.