Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26583Vratka zaplacené částky peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2018, před 6 lety

Martin Machek

Znění stížnosti

Dodavatel FIDEMIA Group dodal chytré hodinky Smart Watch K88H
objednané přes eshop https://www.chytrycas.cz/, zaplacené při
objednání. Zboží jsem v zákonné lhůtě odeslal formou sledované
dobírky na výše uvedenou adresu dodavatele(zároveň uvedenou na faktuře) vč. průvodního dopisu odstoupení od kupní smlouvy. Dodavatele zboží nepřevzal i přes písemné upozornění konfliktu s obch. podmínkami uveřejněnými na webu (čl.5.3.) a v souladu se zák. 89/2012 § 1832 , čl. 4 (prokazatelné odeslání zboží v zákonné lhůtě zpět). Na emaily s urgencí stavu nereaguje nebo reaguje bez jasné odpovědi a bez podpisu, telefon nezvedá, domluvit se na převzetí zboží zpět a navrácení peněz nelze...


Produkt

Smart Watch K88H


Požadované řešení

Navrácení zaplacené kupní ceny v souladu s obch. podmínkami (čl. 5.3) a se zák. 89/2012 § 1832, čl. 4


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 21:45, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 21:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.