Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
od 1.9.2018 mi nedorazil od České pošty jediný doporučený balíček, které nosí běžné poštovní doručovatelky (nikoliv auto-rozvoz balíků). Dozvěděla jsem se, že je tomu tak jelikož namísto 3 doručovatelek tuto práci nyní vykonává jediný člověk. Prosím o nápravu a doručení urgentně mých balíčků, jejich obsahem je materiál pro mé podnikání, tedy mi tímto z Vaší strany znemožňujete pracovat. Níže uvádím č. zásilek (v závorkách data, kdy opustily celnici v Praze)
Urgentní dodání balíčků, pravděpodobně se vyskytují v depu Brno.
|
Tweet |
Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené.
Spotřebitel může využít možnosti tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy (nedodržení sjednané doby dodání, dodání obyčejné zásilky, porušení dispozic odesílatele nebo adresáta zásilky nebo poštovní poukázky, nesprávné dodání zásilky nedodržení jiných smluvních podmínek).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.