Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26586Nedodané zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2018, před 6 lety

Tereza Wranová

Znění stížnosti

Vážení,

od 1.9.2018 mi nedorazil od České pošty jediný doporučený balíček, které nosí běžné poštovní doručovatelky (nikoliv auto-rozvoz balíků). Dozvěděla jsem se, že je tomu tak jelikož namísto 3 doručovatelek tuto práci nyní vykonává jediný člověk. Prosím o nápravu a doručení urgentně mých balíčků, jejich obsahem je materiál pro mé podnikání, tedy mi tímto z Vaší strany znemožňujete pracovat. Níže uvádím č. zásilek (v závorkách data, kdy opustily celnici v Praze)


Požadované řešení

Urgentní dodání balíčků, pravděpodobně se vyskytují v depu Brno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 11:51, před 6 lety

Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené.

Spotřebitel může využít možnosti tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy (nedodržení sjednané doby dodání, dodání obyčejné zásilky, porušení dispozic odesílatele nebo adresáta zásilky nebo poštovní poukázky, nesprávné dodání zásilky nedodržení jiných smluvních podmínek).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.