Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
3.9. som si v eshope lidl.cz objednala ložní prádlo a mop, hneď som ich zaplatila kartou. Objednávka bola rozdelená na 2 časti, pričom ložní prádlo dorazilo bez problémov za pár dní. Mop nemohol byť z dôvodu veľkosti uložený na PPL Parcelshope, takže ma spoločnosť PPL požiadala o zmenu adresy, čo som učinila na ich infolinke. Zboží však nedorazilo, takže som ich kontaktovala znova, bolo mi sľúbené preverenie situácie, ale výsledok nebol žiadny. Následne som preto kontaktovala eshop Lidl, kde ma zase ubezpečili, že situáciu preverili a objednávka mi určite v najbližsích dňoch dorazí (to bolo 17.9.) a že momentálne nie je možné objednávku stornovať a dostať späť peniaze. V piatok 21.9. som zboží ešte stále nemala, opäť som volala PPL, kde sme sa dohodli na doručení na moju adresu v stanovený čas (24.9. odpoledne). No bohužiaľ o zásielke nemám žiadne ďalšie info a kontaktovať predajcu či dopravcu mi už príde zbytočné vzhľadom na predchádzajúce skúsenosti.
Leifheit úklidová sada Combi clean, číslo výrobku 100213866002, cena 499,00 kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Semanišinová,
za takové komplikace při doručování se velice omlouváme. Můžeme Vás jen požádat o informaci, zda k Vám zásilka už dorazila? V opačném případě ji okamžitě zaurgujeme u odpovědných kolegů.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.