Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tak jako ostatním mi společnost neoprávněně bez mého vědomí strhla celkem 1200 CZK. Tohle podvodníci nikde neříkají, že platbu strhnou opakovaně a ještě to dělají různé dny v měsíci, aby to člověk nemohl detekovat.
Členský poplatek
Vrátit peníze
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
ke stržení nikdy nedojde bez vědomí uživatele. Uživateli je skutečnost ohledně opakovaných plateb zobrazena na třech různých místech - v podmínkách užití služby, s nimiž musí uživatel souhlasit a které má povinnost si prostudovat, v často kladených dotazech a těsně před platbou.
Platba proběhne pouze pokud má uživatel zároveň aktivní profil a aktivní opakované platby. Obojí si může kdykoli zrušit buď sám několika kliknutími, nebo napsat na podporu - emailem, nebo pomocí tlačítka "podpora" kdekoli na seznamce.
Nestrháváme částky v různé dny - vždy k tomu dojde po ukončení předplatného - jiné nastavení ani v platební bráně není možné.
Žádáme uživatele, aby nám napsal email, pod kterým je na seznamce registrován, abychom mohli platby identifikovat a stížnost vyřešit.
S pozdravem
Ventuco
Nemyslim si, ze je uzivatel dostatecne a spravne informovan. Ucet, kterym jsem se prihlasoval je registrovan na dufekmichal@hotmail.com
Dobrý den,
omlouváme se, ale pod tímto emailem neregistrujeme žádného uživatele ani platbu. Nemůžete mít náhodou účet pod jiným emailem? Neprováděl jste platbu za použití jiného emailu?
S pozdravem
Ventuco
Mate pravdu. Omlouvam se. Registrace byla na mail dufekmichal@seznam.cz. Dekuji
Dobrý den,
pod tímhle emailem jsme Vás našli.
V období, které pokrývají zmiňované platby, jste však seznamku používal. Takže první ze dvou zmiňovaných plateb byla stržena naprosto oprávněně.
V období od poloviny září jste seznamku již nepoužíval, poslední platbu tedy vracíme na Váš účet.
S pozdravem
Ventuco
Dobre dekuji, za kladne vyrizeni. Alespon jsme dosahli kompromisu.