Společnost


Hotels.com

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26596Nezajištění rezervace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2018, před 6 lety

Iva Olahová

Znění stížnosti

Dne 13.7.2018 jsem cestou webové aplikace Hotel.com si nechal zajistit ubytování v hotelu Restaurant-Hotel Benedikt v Broumově na termín 14. 7. - 15. 7. 2018. Abych rezervaci získal musel jsem pomocí převodu z kreditní karty provést platbu on-line na částku 1898,46 Kč. Následně jsem obdržel potvrzení, že rezervace je zajištěna. Následující den po příjezdu na místo rezervace zajištěna nebyla a společnost přes několik urgencí platbu dosud nevrátila zpět, s tím, že se nemůže domluvit s poskytovatelem služby kvůli jazykové bariéře.


Požadované řešení

vrácení peněz na účet včetně úroku z prodlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 08:41, před 6 lety

Rezervační portál Hotels.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel ubytovacího zařízení.

Rezervační portál tedy odpovídá spotřebiteli pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 15:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.