Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.7.2018 jsem cestou webové aplikace Hotel.com si nechal zajistit ubytování v hotelu Restaurant-Hotel Benedikt v Broumově na termín 14. 7. - 15. 7. 2018. Abych rezervaci získal musel jsem pomocí převodu z kreditní karty provést platbu on-line na částku 1898,46 Kč. Následně jsem obdržel potvrzení, že rezervace je zajištěna. Následující den po příjezdu na místo rezervace zajištěna nebyla a společnost přes několik urgencí platbu dosud nevrátila zpět, s tím, že se nemůže domluvit s poskytovatelem služby kvůli jazykové bariéře.
vrácení peněz na účet včetně úroku z prodlení
|
Tweet |
Rezervační portál Hotels.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel ubytovacího zařízení.
Rezervační portál tedy odpovídá spotřebiteli pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.